Welkom bij Brooks-Zadels.nl

Veelgestelde Vragen


Betalen

• Op welke manieren kan ik betalen op deze webshop en is dit veilig?

Op deze pagina kunt u hier alle informatie over vinden.



Voorraad

• Waarom kan ik bij een product niet uit alle modellen, maten en kleuren kiezen?

Iedere week wordt er door ons een voorraadupdate gedaan van de producten op de website. Indien een bepaalde variant dan niet bij ons op voorraad is, en ook niet bij de fabrikant zelf, dan is deze ook niet direct bestelbaar via onze webshop om zo teleurstellingen te voorkomen. Omdat niet bij iedere fabrikant de voorraden altijd inzichtelijk zijn voor ons kan het soms voorkomen dat een door u besteld product niet leverbaar blijkt te zijn, mocht dat voorkomen dan nemen we uiteraard direct contact met u op. Indien u toch graag een bepaalde variant of product wilt hebben welke niet te bestellen is via de website neem dan gerust contact met ons op. Wij kijken graag op welke termijn het product wel leverbaar is.



Levering

• Wat gebeurt er als ik tijdens het afleveren van de bestelling niet thuis ben?

Indien u niet thuis bent op het moment van afleveren en het pakje is ook niet bij de buren af te geven dan wordt er bij u een bericht achtergelaten en volgt er nog een afleverpoging. Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u het pakket binnen 3 weken op het postkantoor bij u in de buurt afhalen

• Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

In het algemeen wordt uw bestelling tussen 12:00 en 18:00 bezorgd.

• Wordt er ook op zaterdag bezorgd?

Ja, ook op zaterdag wordt er bezorgd.

• Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wij versturen uw bestelling zo spoedig mogelijk. Meestal is dat binnen 1 werkdag, maar uiterlijk 2 werkdagen. Zodra uw pakket wordt verstuurd kunt u het volgen aan de hand van een track&trace nummer, wij versturen via PostNL wat in de regel binnen 1 werkdag levert.

• Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt de status van uw bestelling vinden in uw account. Daarnaast ontvangt u zodra wij uw bestelling versturen een aparte e-mail met hierin een 'track & trace' code en een link naar de website van de koeriersdienst zodat u uw bestelling online kunt volgen.