Veelgestelde Vragen

• Wat gebeurt er als ik tijdens het afleveren van de bestelling niet thuis ben?
Indien u niet thuis bent op het moment van afleveren dan zijn er diverse mogelijkheden.
- De koerier zal het pakket bij de buren afgeven indien deze dat vertrouwt acht
- De koerier geeft het pakket bij een pakketshop in uw buurt af en laat bij u een briefje achter waar u deze kunt afhalen
- De koerier doet een dag later nog een afleverpoging.


• Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
In het algemeen wordt uw bestelling tussen 9:00 en 18:00 bezorgd. Indien via DPD verzonden dan wordt u op de dag van levering op de hoogte gebracht over het tijdstip waarop u de koerier mag verwachten

• Wordt er ook op zaterdag bezorgd?
Ja, ook op zaterdag wordt er bezorgd binnen Nederland. Buiten Nederland verschilt dit van land tot land.

• Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wij versturen uw bestelling zo spoedig mogelijk. Op deze site kunt u een menu vinden over de levertijden dat meer duidelijkheid zal geven.

• Past dit product op mijn fiets?
Wij kunnen niet via telefoon of e-mail 100% uitsluitsel geven wat wel en niet past. We raden aan om de productpagina goed door te nemen om zoveel mogelijk informatie zelf te achterhalen. Bij twijfel kunt u contact met ons opnemen maar let op dat wij geen garanties geven over passing.

• Hoe moet ik dit monteren?
Voor de juiste wijze van monteren raden wij Youtube aan. Voor iedere klus die je kan bedenken kun je een instructiefilmpje vinden. Zoek simpelweg op Youtube.com op 'instruction' of 'how to' en de klus die je wilt klaren en je zult genoeg vinden.

• Waarom kan ik bij een product niet uit alle modellen, maten en kleuren kiezen?
Indien een bepaalde variant dan niet bij ons op voorraad is, en ook niet bij de leverancier dan is deze bij ons ook niet bestelbaar. Dit om teleurstellingen te voorkomen.

Indien u toch graag een bepaalde variant of product wilt hebben welke niet te bestellen is via de website neem dan gerust contact met ons op. Wij kijken graag op welke termijn het product wel leverbaar is
.

• Ik heb een bestelling geplaatst maar wil er nog wat bijbestellen
Indien nog niet verzonden bel ons dan even op. Wij zetten dan uw bestelling op pauze en u kunt online de aanvullende order plaatsen die wij samenvoegen met de eerdere zodat u niet teveel verzendkosten zult betalen.

Vragen?