Welkom bij Brooks-Zadels.nl

Bestelproces

Wij proberen het bestelproces zo eenvoudig en intuïtief mogelijk te houden. Hieronder kunt u een samenvatting vinden van de stappen van het zoeken van uw product tot de uiteindelijk bestelling. Mocht er iets niet duidelijk zijn, aarzel niet maar neem contact met ons op. We staan u graag te woord..

Vind uw product

Via de zoekfunctie of door via de verschillende categorieën te klikken, en eventueel filters te zetten, kunt u het product van uw keuze vinden.

Uw product(en) bestellen

U heeft het product naar keuze gevonden? Dan kiest u voor de button 'In Winkelwagen'. Het product wordt nu in uw virtuele winkelwagen geplaatst, u heeft nu de keuze om verder te winkelen en via dezelfde methode nog een product uit te zoeken of om af te rekenen.

Uw winkelmandje

Heeft u alle producten die u wenst in uw winkelwagen? Klik dan op 'Ga door naar afrekenen'. U komt nu op onze afrekenpagina.

Afrekenen.

Op deze overzichtelijke pagina kunt u in 5 duidelijke stappen uw bestelling afronden.

Stap 1- Bestelwijze

Kies of u een eenmalige aankoop wilt doen of dat u zich snel en makkelijk wilt registreren als klant. Het voordeel hiervan boven een eenmalige aankoop is dat u in de toekomst eenvoudiger en sneller een bestelling kun afronden.

Stap 2- Betaalgegevens

Hier vult u uw N.A.W. gegevens voor de factuur en het gewenste afleveradres in (aflever- en factuuradres mogen verschillen).

Stap 3 - Verzendgegevens

U hoeft deze enkel in te vullen indien uw gewenste afleveradres verschilt van uw factuuradres.

Stap 4 - Verzendwijze

Hier kiest u uw verzendwijze. U kunt uw bestelling laten bezorgen of bij ons ophalen in onze winkel in Rotterdam.

Stap 5 - Betalingsgegevens

U heeft hier de keuze uit:
• Contant of Pin bij afhalen
• iDEAL
• Mastercard / Paypal
• Rembours (extra kosten € 19,95)
• Bankoverschrijving

Stap 6 - Controleer uw bestelling

Hier ziet u een overzicht van uw bestelling. Indien deze klopt dan kunt u de bestelling definitief maken door te klikken op 'plaats bestelling'.
Door te kiezen voor 'plaats bestelling' komt de overeenkomst tot stand en accepteert u onze algemene voorwaarden.

Bestelling is geplaatst.

U krijgt een email ter bevestiging van het plaatsen van uw bestelling. De bestelling komt bij ons binnen en wij controleren de bestelling. Afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode zullen wij de bestelling 'vrijgeven' zodra de betaling succesvol is afgerond (tenzij het rembours of contant bij afhalen betreft uiteraard)..

Bezorging bestelling

U krijgt de bestelling thuisbezorgd. Indien nodig nemen wij - voor de aflevering van de door u bestelde goederen - contact met u op voor het maken van een afspraak. Voor alle reguliere zendingen, binnen en buiten Nederland, maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Via het track & trace systeem van PostNL kunt u makkelijk de actuele status van uw pakket bijhouden.
In uitzonderlijke gevallen (met name voor zeer grote pakketten) kunnen wij hiervan afwijken en kiezen voor een andere logistieke dienstverlener.

Annuleren

Indien u een klantaccount heeft dan kunt u via uw account eenvoudig de bestelling nog annuleren. Indien u heeft gekozen voor 'eenmalige bestelling' dan kunt u de bestelling annuleren door een e-mail hierover te sturen naar info@ortlieb-tassen.nl met als onderwerp 'annulering'. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden.

Vragen over online bestellen

Indien u vragen hebt, kunt u met onze klantenservice contact opnemen via het contactformulier. Wij helpen u graag.