Retourlabel

For English please see the translation at the bottom of this page

Als u van ons een DPD retourlabel heeft ontvangen via de e-mail dan is het de bedoeling om verkeerde of defecte artikelen aan ons retour te sturen.
U hoeft geen portokosten te betalen. Dat is dan reeds door ons gedaan.

U kunt het retourneren op de volgende wijze doen

Voorbereiding

1 - Doe de te retourneren goederen in een verpakking / doosje
2 - Print het retourlabel uit op een A4 papier

Op deze A4 zijn 4 labels zichtbaar.
- U knipt of scheurt de bovenste helft van de A4 met daarop de 2 labels (Pakketlabel en Retourlabel)
- Plak deze 2 labels op de verpakking met de te retourneren goederen.

De onderste helft met daarop label 3 en 4 (ontvangstbewijs afzender, ontvangstbewijs pakketshop) neemt u mee naar de pakketshop.

Inleveren pakket bij pakketshop

U kunt het pakket inleveren bij een DPD pakketshop in uw buurt.
Aan de hand van het etiket kunnen wij zien dat u de afzender bent en handelen wij de rest af zoals is overeengekomen via e-mail of telefoon afhankelijk van de reden waarom het product retour komt.

Via de volgende link kunt u aan de hand van uw postcode een pakketshop in de buurt vinden

- Nederland: https://www.dpdgroup.com/nl/mydpd/parcel-shops
- Belgie: https://www.dpdgroup.com/be/mydpd/parcel-shops
- Duitsland: https://my.dpd.de/shopfinder.aspx?src=
- Frankrijk: https://www.dpd.fr/
- Verenigd Koninkrijk: https://www.dpd.co.uk/apps/shopfinder/index.jsp

DPD Parcelshop



Return Label Procedure

If you have received a wrong item or an item that is faulty, then you need to contact us by email. You will then receive an email with a DPD return label from us

You do not have to pay return fee as it has already been paid by us.

You can do the returns in the following way:

Preparation:

1) Put the Item you want to return in a box

2) Print the return label on an A4 sized paper.

There are 4 labels that will be on the A4 paper. The top 2 labels are the ones you have to stick on the box that you are sending back. The bottom 2 labels you have to take with you to the parcel shop from which you will be sending the package.

3) Take the package to the appropriate parcel shop. By this we mean any DPD parcel shop which is the nearest to you. When we receive the package we will know that it came from you, the rest can be communicated via email or phone on the reasons why you are sending the items back.

Via the following links you can find the parcel shops near you:

- The Netherlands: https://www.dpd.com/en/parcelshops/show
- Belgium: https://www.dpd.com/be/home/pickup/pickup_parcelshop_finder
- Germany: https://www.dpd.com/de_privatkunden/#!pickup_paketshop
- France: https://www.dpd.fr/
- United Kingdom: https://www.dpd.co.uk/apps/shopfinder/index.jsp

DPD Parcelshop

Vragen?